BannerFans.com

Saturday 5 January 2013

Kakngah cinta emak

Alkisah rasa cinta berasal dari syurga
Rasanya kuat agar kita selamanya bersama
Dalam hati yang kian termateri pada raut wajah
Cuma cintamu yang kurasakan juang yang paling susah

Terasa satu dunia cemburukan rasa ini
Maka kau dan aku selalu teruji hati
Biar sampai mati akukan setia begini
Merebutkan cintamu yang masih kau sembunyi sendiri

Biar orang orang tak mahu mengerti
Dihatiku cukup engkau yang sudi fahami
Seganku tiap kali berdiri
Menghadapmu yang masih takku kenali
Apa cintamu padaku masih kau mahu sembunyi
Tiap kekerasan tak mampu menawan rasa benci
Maka bagiku sebenarnya aku yang paling kausayangi
Dan kisahnya memang begini
Cinta memang gemar menguji

Sampai nanti bila aku sudah mati
Semoga kau sempat membalas rasa hati
Yang selama ini diam bersembunyi
Semoga aku antara yang kau kasihi
Biar nanti..
Biar semua tetangga tahu
Tiada beza mereka dari aku
Kerana aku memilikimu
Bersama cintamu

1 comment:

Steve Finnell said...

you are invited to follow my blog