BannerFans.com

Sunday 21 October 2012

Duhai Pemilik hati

Duhai yang telah kehilangan hatinya
Hatimu di sini sejahtera dan baik baik saja
Aku tak larikannya kemana mana
Aku cuma simpan ditempat yang paling istimewa
Bersama pasangannya
Yang penuh dengan cinta
Yang kujaga dengan sempurna
Semoga kau tahu mereka bahagia bersama

Wahai hatinya yang telah dicuri
Bilaku menyepi atau yang kaurasakan ku berjauh hati
Itu kerana malam yang terlalu payah untuk bertoleransi
Ingatanku juga senyata sudah berjaya dimonopoli
Setiap saat cuma kelibatmu yang kucari cari
Cuma suaramu yang kurindui separuh mati
Meski hatimu telah selamat aku sembunyi..
Di ceruk paling dalam di lubuk dasar hati ini
Akan kujaga dengan berhati hati..
Agar ia tak berusaha untuk cuba keluar kembali

Jika mencintaiku membuatmu kegundahan
Mencintaiku membuatmu keresahan
Dan mencintaiku membuat malammu penuh dengan kerinduan
Sungguh benarlah seperti apa yang aku rasakan
Maka rasa kita berbalasan
Cinta kita bertautan

Duhai pemilik hati..
Akan kukembalikan apa yang aku curi
Dengan menjadi milikmu sebagai ganti

No comments: