BannerFans.com

Sunday 22 July 2012

Tak Sesempurna Kamu

Aku buta tak seperti kamu
Dijelingmu kagum ditafsirku ragu
Diam aku bukan memalu
Jauh bisuku dari rasa tak setuju
Pendengaranku terbatas pada bahasa rautmu
Bukannya aku tak mahu mengerti bait pertanyaanmu

Aku tak sesempurna kamu
Yang mampu menakluki persekitaranku

Langkah aku sering kelabu
Kemana arahku masih jua tak tertuju
Siangku malam malamku keliru
Setiap saat tiada yang mampu aku takluk
Kamu masih disitu
Atau sudah berlalu
Pun tak mampu aku tahu

Butaku mengabur rasaku
Telingaku tertutup tak seperti terlihatmu
Aku tak berdaya melihat kejujuranmu
Aku tak termampu mendengar keikhlasanmu
Langkahku mahu menuju kearahmu
Tapi tak tergerak kerana arahmu masih kabur
Setiap saat aku meragukan kehadiranmu
Apakah kau masih berada disitu

~~eat well, live well, & study well~~

2 comments:

aidilmuslimin said...

amboi, lain ja bunyi nya nie..=)

chalin_drosera said...

baca lah 999 kali..gerenti bunyinya ada 999 meaning~haha